4. april 2012

Zabava bo...

Še malo, čisto malo...tako težko čakamo...š.e.s.t.i rojstni dan je vendarle taakooo pomembna reč!


Hvala, stric Pinterest! Vedno se tako težko odločim, ko je pa možnosti toliko.

Na mojo srečo se je izkazalo, da imam jaz, ki mi je papirčkanje španska vas, vse potrebno doma. Le po lizike sem skočila do trgovine.

Upam, da bo princeska zadovoljna, saj mi je razen izbire torte prepustila vse odločitve. In delo.

Pa saj bom uživala.

3 komentarji:

  1. Krasna ideja, vse najboljše princeski!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha, svetovni metuljčki! Da o sladkosti ne rečem nič...
    Princeska bo zagotovo poskakovala od navdušenja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala! Ja, povabljencem in skoraj slavljenki je bilo vabilo všeč. Mislim, da je tudi lizika naredila svoje :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...