29. marec 2012

Vejice in veje

Na izzivu '52 pairs of earrings a year' so nas izzvali, naj ustvarimo nekaj na temo vejic (twigs).
Moje vejice (twigs) so bolj veje (branch), ampak vseeno.
Mislim, da se mi je prvič zgodilo, da je od ideje do izvedbe minil le en dan, in da je tudi izvedba taka, kot sem si jo zamislila v glavi.

Sicer so uhani lahki in čisto nosljivi, vendar nekako dvomim, da bodo prav veliko bingljali z mojih ušes.

No. 11/52: twigs/ vejice




4 komentarji:

  1. Zanimivi, ampak moraš biti tudi prava oseba, da tole natakneš na ušesa :) ali pa mora bit prilika prava :)))
    sicer pa res super izdelano.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, hotela sem samo realizirati idejo. Ne bi jih pa ravno nosila, čeprav imam rada masiven nakit. Nekako me asociirajo na Povodnega moža. Ta odtenek zelene.

    OdgovoriIzbriši
  3. Simpatični listki. Veja pa izgleda kot prava. Me zanima kako bi izpadla takšna "veja" kot zapestnica?:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pravzaprav lahko veje še vedno požagam in ostanejo samo listki... ja to bi šlo.
    Sem pa videla tudi že zelo lepe veje - zapestnice. Take, ki jim je drevesna skorja že odpadla.
    Skrivnosti o izdelovanju debel in vej nam je pa razkrila Klavdija.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...