30. marec 2012

Če se te drži smola

Moj drugi poskus s smolo (resinom) Lise Pavelka.
Prvič je smola zbežala od robov, ko sem jo dodala kot zaščitno plast obeska.

Včeraj sem ponovno poskusila, tokrat z vlivanjem oziroma zalitjem različnih dodatkov, iz katerih bodo najbrž spet nastali uhani.






Moji zaključki:
1. Ker se mi je, kot vedno, mudilo preiskusiti zadevo, si nisem vzela dovolj časa, da bi se rešila mehurčkov. Čeprav mi v tem primeru delujejo čisto simpatično.
2. Kljub temu, da gre za hitro sušečo, enokomponentno smolo, je za dober rezultat potrebno počakati kakšno uro (na soncu). Spodnji del  kapljic z mahom in marjeticami se je namreč malo pogreznil v sredino, ker še ni bil čisto suh.
3. Smolo se da lepo pobrusiti (česar v tem primeru še nisem storila).
4. Nujno moram preiskusiti tudi dvokomponentno smolo, ki jo imam doma že več kot pol leta, pa me to dolgotrajno strjevanje vedno znova odvrača.
5. Preverila sem kolaže, ki smo jih delali pred kakšnim letom (?) na prčkalnici, še vedno vsake toliko časa postanejo pocasti. Smola Lise Pavelke je povsem suha.
6. Za nasvete in navdih se obrnem na strokovnjakinjo: http://resincrafts.blogspot.com/ .

2 komentarja:

  1. Meni tvoje "smolice" luštno zgledajo in iz njih bodo prav srčkasti uhani.
    Zdaj pa nekaj mojih izkušenj :) Če ti v smoli nastane mehurček in ti gre blazno na živce, do njega zvrtaš luknjico in v odprtino ter čez zgornjo ploskev naliješ smolo še enkrat. ko se strdi, se nič ne vidi, da je bilo kaj narobe, preverjeno :)
    Z dvokomponentno smolo sem imela pa res križ.. ravno tako se potegne na noter oz. se umakne od robov. Pol dneva je čisto lepo zgledala, potem pa se mi je naenkrat zlila čez rob.. uhh, sem bila besna.
    Še vedno imam raje magic gloss, je pa res, da ga utrjujem pod UV lučko.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...