27. september 2012

Novi začetki...september je...

...skoraj pri koncu.

Čeprav imam raje pomlad in poletje, kot jesen in zimo, raje vročino kot mraz, imam rada september. Še iz šolskih časov si nekako oddahnem od poletja in začnem znova. September je vedno poln možnosti in priložnosti...


Vem. Nič posebnega. Najlažji možen načrt za začetnike, vendar sem zelo ponosna na tale kvačkani šal. Kljub napakam.

Je namreč moj povsem prvo prvi šal, ki sem ga naredila. Prejšnji teden sem prvič v življenju v rokah držala kvačko in začela vaditi. Nisem si mislila, da se lahko kvačkanja učiš preko youtuba, ampak je super. Vadiš v svojem tempu, če ti kaj ni jasno, ponoviš posnetek ali si ogledaš boljšega.

Vedno sem mislila, da kvačkanje in pletenje nista zame. Plesti me je kot otroka začela učiti stara teta, vendar nama nekako ni šlo, ni mi znala pokazati, kako naj pletem, ker sem levičarka. In sem odnehala.

Potem pa sem videla amigurumije...iiii, kako srčkane stvarce! In sem si rekla, da eno malo žogico bom pa ja znala narediti. No, naredila sem dve, ampak bi jih pokazala le zelo od daleč, obe sem namreč naredila kar malo po svoje in se jim to tudi pozna. Bodo naslednje boljše.

1 komentar:

  1. Hmmm...tukaj te pa že dolgo ni bilo???
    Uglavnem...hvala za včeraj, hvala za darilo(sprobala in zlo lepo diši) in hvala da si "moja"...rada te mam!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...