28. marec 2012

Kje je moja majica?

Tukaj!


Dolgo je trajalo, da sem idejo s Pinteresta preiskusila tudi na majici, čeprav je izvedba hitra in simpl (kar mi je zelo všeč). Odločila sem se za bolj skuštrano verzijo.

Zdaj pa se že razgledujem po novem plenu, da se ga lotim s škarjami.

He, he, v resnici moj včeraj sploh ni pogruntal, da je tole njegova bivša majica :).

Pa kaj, imela je luknjo. Čisto zares!

6 komentarjev:

  1. Super je! Že nasploh sem popolnoma mahnjena na šale, ti izdelani iz stare majice so pa top! Še posebej za takle čas, ko je zunaj sonce, moj vrat bi se pa vseeno še mal skrival:)) Bom dala na "must do" seznam:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. Zelo prijetno ga je nositi, res je primeren za ta letni čas.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...